Annem okul da müdür yardimcisi gay hikaye anlatacagim gay hikayeler gay itiraflar gay itiraf ben hep okulunda bilgisayar oyunu oynardım köyde 1 2 ksiye wermisliğim wardı En cok vermeyi sevdiğim musa vardı aleti cok sert ve uzundu yasına göre. Biz musala annemin müdür odasına sevişiyoduk.Aniden kapı caldı hemen giyinip kapıyı gelen musacan dı o cocuk cok yakısıklıydı ( ?? 2 cocuk war 1 ri musa diğeri musacan ?? ) musacan napıyonuz bakıyım siz içerde dedi hiç bilgisayar oynuoz dedi geliyim mi dedi tabiki gel dedim.
İçeri aldım araba yarışı falan filan oynuyoduk musa la musacan benim canım cok sıkıldı ya porno izleyelim mi dedi 2 side suratıma bakmaya basladı ama fazla değil dedim actım porno izledik gay seks gay sikis musacan off ben cok azdım ya keske birini siksek dedi musa bana bakıp gülmeye basladı bende musa a dizimle wuruyodum anlıcak diye. musa beraber seviştiğim ?? cocuk !elimi tuttu mami az ellesene dedi oha sacmalama dedim elimi geri cektim musa gaza geldi aynen mami ya kimseye söylemeyiz dedi. hayır dedim 2 ?? side elimden tutup aletilerine koydular. 2 sinide tas gibiydi. çıkarttılar iyice 31 cekmeye baslamıstım. bende azmıştım iyice cekmeye baslamıstım pat pat elimle wurduruyodum musa ben galiba bosalcam dedi sakın dedim geliyom dedi annemin fotokopi makinasından kağıt aldım ve sildirttim. musa hala boşalmamıştı benm böyle olmuyo birini sikmem gerek dedi bana bakmaya basladılar hayır bak onu düşünmeyin dedim güldük. aman ne olcak dediler musa elini götüme bile koymaya baslamıstı musa dan gazı alıp iyice domaldım ve sortumu indirdim musa kalcamı görünce olum bu yasta bu göt ne lan böyle harika parlak kılsız yerim lan bunu dedi ve kalcamı öpmeye baslamıstı musa a baktım musa kendinden geçmiş 1 şekilde gülüyodu ona bakıp göz kırptım. musa deliğime tükürdü oha lan biraz yawaştan al dedi uzun zamandır sikmiyorum olum birini dur dedi yawas ol dedim 1 yandan musa sakso cekmeye basladım. musa deliğimi yalamaya basladı haywan gbi inlemeye baslamıstım cok güzel yalıyodu iyice azmıştım kalcamı 1 sağa 1 sola attırıyodum zorlansın diye musa a da saksoya hızlı sonuna kadar alıyodum musa hala bosalmamıştı musa ensemle oynuyodu cok hosuma ! gidiyodu musa deliğimi yalamayı bıraktı giricem dedi peki dedim. 1 kere yalarmısın dedi tamam dedim arkamı musa döndüm musa kalcama wuruyodu sert sert musa ? sakso cekmeye basladım musa kendinden geçmişti resmen tamam bu kadar yeter yoksa agzına bosalcam dedi hayır tamam dedim musa a arkamı döndüm götümü ona sundum kafasını yawasca içime soktu ıhhh diye 1 inleme cıkardım musa harika dedi musa sakso cektirmeyi bırakmıs yan koltugta 31 cekip bizi izliyodu ne bakıyosn ya dedim hiç sahne güzel geldi dedi şerefsiz dedim güldü. musa arkamda yawas yawas git gel yapmaya basladı böyle zorlanıyorum aklıma 1 fikir geldi ! dedi annemin masasındaki kağıt falan filan ne warsa kaldırdık beni sırt üstü masaya yatırdılar musa way mk bunu ben bile düşünmemiştim dedi musa ne siz daha önceden yapıyomuydunuz dedi musa baktım gülmeye basladı söyleme dedim arada sırada dedi piç ne söylüyon dedim aman ne olcak baksana zaten artık bilmiş oldu olsun dedim musa kalcama wurup benden saklanırmı bu ya dedi grup yaparız artık hep dedi içimden ya tabi gelin beni düşünün dedim musa masaya yatırıp beni sikiyodu musa masanın yanına geçip aletini bana yalattırmaya basladı musa içime bosaldı oh be rahatladım dedi musa o zaman sıra bende dedi senle sonra yaparız dedim yok yok simdi? tam sırası dedi iyi dedim o upuzun sert aletini suratıma cat diye wurdu ypma söyle seyler dedim zevkli oluyo dedi benm için olmyuo dedim masanın ucuna geçti hazır ol dedi beni biliyosun dedi bu gun 1 farklılık yapsak dedim ne gbi dedi yawas olsak dedi o olmaz işte dedi ve çat diye girdi 1 çığlık patlattım musa kıs kıs gülüyodu musa yanda oturup bizi saskın saskın izliyodu neler kaçırmışım be dedi musa he ya dedi ben ıkınarak yoo cok sey kacırmadın dedim . musa pat pat pat kalcama tassaklarıyla wuruyodu.! içine bosalıyım mı? dedi hayır dedim o zaman 5 dk dinlenip tekrar sikicem dedi tamam dedim hızlı hızlı git gel yaptı aniden durdu aletini sıktı bosalmamak için 5 dk dinlendik musa cok yakısıklıdı o süre zaafında ona sakso cektim ve yere bosaldı musa sacımın arkasından tutup gel bakalım 1 dedi ne oldu ya dedim pat diye dudagımı öptü musa arkamızdan way way dedi geri çekildim napcamı bilemedim teşekkürler dedim gülerek oda güldü bn tşkkür ederim dedi musa önünde durdum ee hadi baslamıyomuyuz dedim arkanı dönsene dedi döndüm kıvır bakalım biraz gözümz canlansın dedi arkamı döndüm deliğimi göstererk stripiz gbi bişey yaptım musa az yaklaş

dedi deliğimi dudağına kadar getirdim ! eline tükürdü ve götüme sokmaya basladı tırnakları wardı cok acıtıyıodu acıyo dedim acıcak tabi dha zevkli dedi önümde domal dedi o oturuyodu önünde domaldım ve deliğimi yalamya basladı cok güzel yalıyodu ayak üstü sikicem seni dedi sacmalma ya dedi evet dedi ayağa kalktı dimdik durdum cok zor giriyodu cok hos oluyo dedi ya bosver ypmayalım? böyle dedi sen kasındın dedi koltuga oturdu cırılcıplak kaldı gel otur üstüme dedi cok acıyo ama böyle dedim banane gel bakalım dedi yawasca üstüne cıktım aletinin hepsi çat diye giriyodu canım cok acıyodu azıcık hawaya kalk dedi ve kalktım hızlı git gel yapmaya basladı musa üstünde cığlık cığlığa sikilirken musa bilgisayardan porno izliyodu musa böyle olmıcak? su koltuga uzan öyle sikicem seni dedi nasıl yni dedim sen şu koltuga uzanabildğn kadar uzan sıkış dedi koltugun üstünde yattım ne demk istgni anladm götüm çok yukarda kalmıştı beni öyle bağırtcaktı tamam geliyorum artık dedi we pat diye girdi kafam sıkıştıgı için çok ses cıkaramadım ama çığşlık attım canım cok yanmıştı hızlı git gel yaptı ! o şekilde ve en sonunda boşaldı eh be rahatladım sonunda dedi biraz daha musa sakso cektim musa kıskandım haa hani bana dedi seninle zaten cok yaptım dedi musa yapıyım? azcık dedim iyi bakalım dedi ve okuldan cıktık hala sevişiyoruz en guzel

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*